אתר סלולרי ותהליך בניית אתר סלולרי

עולם האינטרנט הגיע אלינו בשנות ה- 90. כאשר האינטרנט הגיע כולם היו בהתלהבות לגבי הנושא החדיש הזה. לאחר יותר מעשור הגיע גם תחום הסלולר אלינו וכיום ניתן לראות מכשיר סלולרי כזה או אחר אצל כל אחד ואחד מאיתנו. היום מכשיר סלולרי הוא מכשיר כמעט הכרחי לכל אדם.

בעבר מכשירים סלולרים שימשו אותנו בעיקר לשיחות ותקשורת בין אנשים היום המכשיר הסלולרי משמש אותנו להרבה יותר משיחה בין אנשים אפשר להגיד שמכשיר הסלולרי הפסיק להיות מכשיר טלפון והפך למכשיר תקשורת ומידע ענק הפועל ללא הפסקה ומסביב לשעון. היום מכשירי הסלולר נותנים לנו מגוון עצום של אפשרויות כגון מצלמה, שימוש באימיילים, ספרים, רדיו, עיתון מקוון, חיבור לאינטרנט, כניסה לאתרי אינטרנט שונים ועוד.

מכשיר סלולרי כולל בתוכו אתר סלולרי שזהו אתר המותאם מבחינת ממשק המשתמש ומבחינה ויזואלית לצפייה במכשיר סלולרי. אתר סלולרי הוא אתר המותאם בצורה ייחודית לשימוש במכשיר סלולרי הלא הוא מכשיר עם מסך קטן יותר. בניית אתר סלולרי הוא תהליך לא מורכב ואפילו משתלם. בניית אתר סלולרי מאפשרת לך לקבל חשיפה בצורה יעילה גם בזירת עולם הסלולר. אתר סלולרי המופיע בצורה נוחה על גבי המכשיר הוא אתר שהגולש יחזור להשתמש בו. כיום כל אתר סלולרי מובנה בטכנולוגיה של טאצ’ כלומר, השימוש באתר יהיה רק באמצעות מגע ללא שימוש בעכבר כמו במחשב.

תהליך בניית אתר סלולרי הוא תהליך שונה מאד מהתליך בנייה של אפליקציה. אפליקציה שונה מאד מכל אתר סלולרי. אפליקציה דורשת פיתוח ייחודי לפי מערכת הפעלה ואיתו אתר סלולרי דורש רק פיתוח של ההתאמה. כמו כן, בניית אתר סלולרי הוא תהליך מהיר וזול יותר מתהליך בניית אפליקציה. כמו כן אפליקציה דורשת עידכון מדי פעם לפעם כלומר, האפליקציה מתעדכנת כל תקופת זמן, האפליקציה משתנה מידי זמן ונהיית חדשה כל כמה זמן. פיתוח אפליקציה דורש גם עידכון של האפליקציה כל תקופת זמן.

כל אדם יעשה את ההחלטות שלו מה יותר עדיף אפליקציה או אתר סלולרי לכל דבר יש את היתרונות שלו ואת החסרונות שלו. מה שהכי חשוב הוא ההופעה בעולם הסלולר. זירת הסלולר הופכת יותר ויותר תחרותית מיום ליום יותר אנשים מצטרפים לנישה זו. כל תחום הסלולר תופס תאוצה מרהיבה וניראה שכל תחום הסלולר תופס את המקום של עולם המחשבים במיוחד המחשבים הנייחים. יכול להיות שבקרוב לא נראה מחשבים בכלל ובמקומם נראה רק מכשירים סלולרים ומחשבי לוח שונים.

אתר סלולרי הוא העידן של העתיד בקרוב כל מתכנת יעסוק בתהליך בניית אתר סלולרי במקום בבניית אתר אינטרנט למחשב.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן