דירות למכירה ברמלה או במגדלי תל אביב

דירות למכירה – איפה כדאי לחפש?

כולנו חולפים מדי פעם על פני מגדלי תל אביב. מה שפעם היה מכונה בפשטות בניינים, עבר בשנים האחרונות שידרוג וכיום עבר לקונספט יוקרתי יותר. מגדלי תל אביב אינם מציעים “סתם” דירות למכירה. תהיו בטוחים שבמקרה זה כל הנוצץ – אכן זהב. פרויקטים רבים שכאלה מהווים למעשה מתחם, מעין שכונה קטנה וסגורה בפני עצמה, בה יכולים הדיירים ליהנות מפינוקים שונים כמו קאנטרי קלאב (בריכה, חדר כושר), ולעתים גם פארק ואפילו בית כנסת או קניון.

אך אל תטעו לחשוב שקונספט זה קיים אך ורק בערים הגדולות והמבוקשות. תופתעו אולי לגלות כי הצעות מפתות שכאלה קיימות גם בערים שאולי אינן הראשונות שעולות בראש כשחושבים על יוקרה: רמלה, נתניה, חדרה ועוד. קבלנים, יזמים וחברות בנייה הבינו את הפוטנציאל שבמיקום קומפלקסים מפנקים בערים אלה. מגדלי תל אביב אולי מעניקים מיקום אידיאלי ומשקיפים על העיר הלבנה וחופיה (על היתרונות של מגורים בתל אביב נדמה שאין צורך לפרט) אך מחירי דירות למכירה בהם רחוקים מאוד מהישג ידו של הישראלי הממוצע. דירות למכירה ברמלה, בעכו ובערים נוספות כדוגמת אלה אשר הוזכרו לעיל מציעות מגורים באותם סטנדרטים גבוהים במחירים הרבה יותר נמוכים, כאשר כל עיר מציעה בנוסף את היתרונות היחודיים שלה.

דירות למכירה ברמלה – הכנעו לקסם הרמלאי

ישראל התברכה בחופי ים וערי חוףרבות מציעות קרבה אל הים בדומה לתל אביב וחיפה, ברבות מהן ישנם חופים הרבה יותר מפתים הודות לטבעיותם היחסית והעובדה שאינם עמוסים כל כך. לכל עיר ישנו סוג של קסם מקומי, מרקם אנושי מגוון ואווירה שונה. פרויקטים כגון אלה מאפשרים למשפחה ישראלית לחיות בדירה עליה חלמו בערים שקטות המתאימות לגידול המשפחה, בלי הלחץ (ויש היאמרו – הדקדנטיות) של הערים הגדולות. קחו לדוגמה דירות למכירה ברמלה – מדובר בעיר מרכזית בעלת גישה נוחה לכל מקום בארץ. העיר התוססת והצבעונית מציעה חיי תרבות ובילוי מגוונים, וכמו כן אתרים יפהפיים ומעניינים, באזור עתיק והסטורי זה, כמו למשל מנזרים, מסגדים ובריכת הקשתות.

לסיכומו של עניין, אם תמיד הבטתם בערגה אל עבר מגדלי תל אביב והחלטתם שזהו סגנון החיים בו אתם חושקים – דעו כי אין צורך להתפשר, גם אם אין ידכם משגת אותם. חפשו פרויקטים דומים בערים אחרות והיו פתוחים ליתרונות שיש להן להציע.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן