האתגרים של תהליך גמילה מסמים – מדריך קצר למשפחה הדואגת

הבן היקר שלכם התמודד כבר תקופה ארוכה עם בעיית התמכרות קשה מאוד, ועכשיו החלטתי שאין ברירה אלא לקחת אחריות ולעזור לו להתמודד עם האתגר, בזכות פנייה לקבלת טיפול מקצועי של מרכז גמילה מנושא. אבל, כבר בימים הראשונים שלאחר הכניסה למרכז הגמילה, אתם מתמודדים עם חששות רבים ולא תמיד יודעים איך להתמודד אם הקושי. כדי לעזור לכם להתמודד עם האתגר, הצוות המקצועי של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, יצר לכם מדריך מקוצר למשפחה המודאגת.

האתגרים של תהליך גמילה מסמים – מדריך קצר למשפחה הדואגת

קרדיט:freepik

נקודת השפל – היא גם נקודת האור

במיוחד לאור העובדה שכיום ניתן לקבל טיפול של מרכז גמילה מסמים בחינם, המודעות של משפחות רבות לבעיית התמכרות רק הלכה והתפתחה. כתוצאה מכך, יש לכם יותר אפשרויות לתת עזרה לאנשים הכי יקרים בחיים שלכם. אבל בה בעת יש גם הרבה יותר חששות והרבה יותר שאלות, שאתם לא תמיד מקבלים עליהן את התשובה. צריך להבין, הכניסה למרכז גמילה היא אירוע קשה מאוד למטופל ולבני המשפחה שלו. אבל במידה מסוימת זוהי גם נקודת האור הראשונה שאתם זוכים לה לאחר שנים רבות של אתגרים. ולכן חשוב לנהל את האירוע בצורה מאוד זהירה.

המטרה המרכזית – שינוי הרגלי חיים

הדבר הראשון שאתם צריכים להבין הוא שתהליך הגמילה הוא תהליך של שינוי הרגלים. קודם כל הרגלים פיזיים, שיכולים לאפשר למטופל להתמודד עם גמילה מנייס גאי ברמה הגופנית. ולאחר מכן הרגלים תרבותיים וחברתיים. הרגלים אלו יהפכו את המטופל לאדם שמסוגל להתמודד עם אתגרים באופן עצמאי, ויכול לומר לא לסמים ולפיתויים האחרים שמחכים לו בחוץ.

טיפול במערכות הגוף וחזרה לבריאות איתנה

גמילה מקוקאין לעומת זאת, שמה במרכז תשומת הלב את הגמילה הגופנית. כאשר השפעות הסם הן כל כך חזקות וכל כך משמעותיות, אי אפשר לוותר על תהליך גמילה פיזית ארוך ויסודי, עוד לפני שבכלל מתחילים לדבר על גמילה או שינוי התנהגותי. ולכן זהו השלב המרכזי בתהליך גמילה מסמים קשים מציק והוא גם יכול להיות השלב הארוך והמשמעותי ביותר שעובר על בן משפחה הקרוב שלכם.

ליווי נכון בתהליכי גמילה מסמים היא משימה שצריך להפקיד בידיים מיומנות ומקצועיות. הצוות של מרכז הגמילה ויקטוריה רנסנס, מציע את השירות הזה ללקוחות מכל רחבי הארץ ועוזר לכם להחזיר את בני המשפחה היקרים שלכם לחברה, בריאים ובטוחים. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות לטלפון: 1-800-205077.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן