הלוואה לעסקים בהקמה

בשנים האחרונות הבנקים בישראל מסרבים להעניק הלוואות לעסק מההקמה ואם הם בכל זאת מעניקים, הם מערימים קשיים על הלווה ואינם מאפשרים לו להחזיר את ההלוואה כרצונו. רבים מוותרים על החלום של הקמת עסק בשל הבעיה הזו. חשוב מאד להדגיש כי קיימות עוד מגוון דרכים, על מנת לקבל מימון לעסק בהקמה. מאמר זה ידבר על כל האפשרויות הקיימות בנוגע למימון עסק בהקמה. יתכן והוא אף יסייע לכם לממן את העסק בעזרת מספר אפשרויות אותן נציע, וכך תוכלו לצאת לדרך עצמאית ללא כל לחצים כלכליים.

הלוואה בריבית נמוכה לעסקים בהקמה  – כל הדרכים להשגת מימון לעסק

  • בנקים – אם בעבר בנקים רבים סירבו לאשר הלוואות לעסק בהקמה, כיום ניתן לראות כי ישנם בנקים המוכנים לאפשר לעסקים אלו מימון, אלא בתנאים מסוימים ולא תמיד פשוטים וטובים לעסק. חייבים להבין כי אמנם הבנק מאשר הלוואה ולעיתים הוא יכול להתחשב בבל העסק ולאשר הלוואה גם אם לפעמים בעל העסק אינו מציג הכנסות שוטפות מהעסק, אך החיסרון הגדול של הלוואה זו במרבית מהמקרים, זו הריבית הגבוהה, אם כי ניתן לראות הבדלים שונים בין הריביות השונות ולכן חשוב לבחון הצעות של מספר בנקים.
  • הלוואות בערבות המדינה – הבנקים במקרים רבים כאמור אינם ששים ללתת הלוואה לעסק חדש, שהוא ללא פעילות או הצגת הכנסות. במקרה הזה הלוואות בערבות המדינה, גורמות לבנק להאמין כי בעל העסק יוכל להחזיר את ההלוואה כי המדינה ערבה לו. באמצעות הלוואה בערבות המדינה, העסק יכול לקבל עד 500,000 שקלים בהחזר של עד 5 שנים. הבנקים אחראים על אישור הלוואה וישנם שני גופים נבחרים לבדיקת הבקשות השונות.

קרנות עזרה לעסקים בהקמה

קרן נתן- קרן זו מעניקה הלוואה ל עד 240,000 שקלים לאדם שיש לו ניסיון בתחום עד 240,000 שקלים ללא ריבית והחזרה של עד 3 שנים.

קרן קורת – מתאימה לעסקים הצריכים הלוואות בסכומים של עד 150,000 שקלים.

פנו אל המומחים:

הלוואה לעסק בהקמה היא לא דבר של מה בכך. לכן חשוב מאוד לפנות את המקצוענים בתחום לדוגמת סל יועצים. הצוות המנוסה והמקצועי ישמח לסייע לכם בבירור ההלוואה המתאימה לעסק שלכם.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן