התוכנה שכולם מכורים אליה

בשני העשורים האחרונים כולנו מוצאים את עצמנו צמודים למחשב האישי, בין אם לצרכי לימודים, עבודה או פנאי. הוא משמש אותנו במגוון רחב של מצבים ועם שפע של תוכנות נהדרות אבל יש תוכנה אחת – או חבילת תוכנות ליתר דיוק – שבלעדיה אנחנו לא ממש מסוגלים לתפקד ביומיום. מהנוסחאות של האקסל ועד למעבד התמלילים, דרך שירות הדואר ועד לבניית המצגות בפאוור פוינט, חבילת היישומים של אופיס זמינה בכל בית ובכל משרד. כעת הגיע הזמן לשדרג את החבילה הקיימת ולגלות את היתרונות (הרבים) של אופיס 2019. באתר Exon Games תמצאו את החבילה במחיר אטרקטיבי במיוחד, והיא שלכם באופן מלא, חוקי – וללא תשלום חודשי.

 

מה כוללת חבילת אופיס 2019?

רגע לפני שאתם רוכשים אופיס 2019 לבית או לעסק, כדאי לזהות מה כוללת החבילה ומה תקבלו עם רכישת המוצר:

  • שימוש בכל היישומים של אופיס, כולל וורד, אקסל, פאוור פוינט, אאוטלוק, פאבלישר ואקסס
  • רישיון מלא ללא הגבלת זמן – לשימוש תמידי
  • תמיכה מלאה בעברית
  • עדכוני תוכנה באופן קבוע, בסמוך לצאתם
  • הבחנה בין רישיון פרטי לרישיון עסקי בהתאם לצרכים שלכם

היישומים הנחוצים כל כך, שמוצעים כעת בגרסאות משודרגות בהתאם לצרכים שלכם, יכולים להגיע אל המחשב האישי שלכם כבר בתוך דקות. ההתקנה פשוטה, הגרסה שתקבלו חוקית ומלאה, ותמיד תוכלו להמשיך ולעדכן את התוכנה וליהנות מכל החידושים שיש למיקרוסופט להציע. זה באמת לא משנה אם אתם מבלים שעות בהקלדה, בחישובי נוסחאות או בעיצוב מצגות – כל הכלים הטובים ביותר של אופיס זמינים עבורכם בן רגע.

התוכנה שכולם מכורים אליה

קרדיט: Pixabay

בשורה התחתונה

זה בדיוק הזמן לשדרג את חוויית השימוש שלכם במחשב האישי, ובפרט בתוכנות כמו אקסל, וורד או פאוור פוינט. חבילת אופיס 2019 לא תתאים למחשבים למחשבים הפועלים על מערכת ההפעלה ווינדוס 7, אלא רק על אלו שפועלים על ווינדוס 10, היא חבילה שמשנה לחלוטין את חוויית האופיס שאתם מכירים. באתר Exon Games תוכלו לרכוש בקלות ובמהירות את כל היישומים העדכניים ביותר, ולהצטרף לאלפי לקוחות מרוצים ועוד מיליוני גולשים בכל העולם שכבר גילו את כל היתרונות שיש לאופיס החדש להציע. גם במשרד וגם בבית, זו החבילה המושלמת.

 

 

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן