חשיבותו ותפקידיו של עורך דין המתמחה בצוואות

עורכי דין המטפלים בענייני צוואה הם עורכי דין המתמחים לרוב בתחום דיני המשפחה, ומעניקים ללקוחותיהם ייעוץ וייצוג משפטי במגוון הנושאים בענף: ענייני ירושות וצוואות, הליכי גירושין, הליכי אפוטרופסות, אימוץ וכיוצא בזה. זקוקים לסיוע של עורך דין צוואה? משרד עו"ד עופרה זיו כאן לשירותכם. צרו קשר לייעוץ או השאירו פרטים ונחזור אליכם לתיאום פגישה.

חשיבותו ותפקידיו של עורך דין המתמחה בצוואות

קרדיט: Freepik

עניין משפטי, ראוי שיטפל בו עורך דין מקצועי המתמחה בתחום והדבר נכון גם לגבי ענייני ירושה וצוואות (בדרך כלל שני התחומים יחד). לכן, כאשר יש צורך בהגשת בקשה לצו ירושה, יש לפנות אל עורך דין המתמחה בדיני ירושה, אשר יטפל בבקשה על כל שלביה.

עורך הדין ידאג למלא את פרטי הבקשה בצורה מדויקת, ידאג להחתמת יתר היורשים, יצרף את המסמכים הדרושים ויעשה כל הנדרש, כדי לייעל את ההליך ולקבל את צו הירושה בהקדם.

עורך דין צוואות וירושות מלווה אתכם ואת המשפחה עוד משלב הניסוח הראשוני של הצוואה, דרך הפקדתה בצורה מסודרת על מנת שמשפחתכם תוכל לממשה ועד לסיוע ליורשים לאחר מותכם. מחלוקות רבות מתגלות כאשר לא קיימת צוואה מסודרת ולכן כדאי להיפגש בהקדם עם עורך דין צוואות וירושות על מנת שיוכל לסייע לכם בניסוח חד משמעי, ללא סעיפים שניתן לפרש בדרך זו או אחרת. כך, הרכוש שעבדתם עליו כל חייכם יגיע בעתיד לידיים הנכונות ורצונכם ימומש במלואו.

 

מקצועיות וידע

עריכת דין הינו תחום נרחב וצריך לבחור מישהו המבין בנושא שאתם צריכים, דיני משפחה. עו”ד צוואה שמתמקצע במה שלכם יוריד מכם נטל עקב היותו מפוקס ובקיא. עורך דין צוואה טוב יסייע לכם במיקוד וקידום פרוצדורות ויהיה בעל ידע עמוק ורחב בכל הנוגע למה שאתם צריכים. לכן, נשמח להציג בפניכם את משרד עורכי דין עופרה זיו אשר עוסקת בין היתר בענייני צוואה, מגשרת בענייני משפחה ומנהלת משרד בעל שנים של הצלחה ובעל וותק רב בכל הקשור לדיני משפחה וירושה.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן