טיפים בבחירת רכב חדש

רוצים להשתדרג? החלטתם לקנות מכונית חדשה? רגע לפני שנראה לכם שמצאתם את מכונית חלומותיכם, ושנייה לפני שאתם מוציאים את כרטיס האשראי, עצרו לרגע כדי לוודא, שלא שכחתם שום דבר.

במיוחד בשבילכם גיבשנו רשימה של כל הפרמטרים שכדאי לקחת בחשבון בבחירת אוטו חדש. שלא תגידו שלא אמרנו לכם!

כך תבחרו את הרכב הנכון לכם ביותר

  1. רכב חדש צריך קודם כל לענות על צרכי המשפחה. משפחה מרובת נפשות, שאוהבת לנצל את סופי השבוע כדי לטייל בארץ לא תוכל להסתפק ברכב פרטי סטנדרטי, ותזדקק לרכב משפחתי עם תא מטען גדול ומרווח. לעומת זאת, רווקה תל-אביבית תוכל בהחלט לרוות נחת מרכב קטן, ואין ספק שרכב כזה יחסוך לה לא מעט עוגמת נפש ועצבים, בהתחשב בעובדה, שתל-אביב היא לא עיר ידידותית לרכבים בגודל סטנדרטי.
  2. יפה ככל שיהיה, רכב חדש שאינו עומד בתקני הבטיחות הוא לא רכב שכדאי לקנות, בייחוד לאור הג’ונגל התעבורתי השורר בכבישי ישראל. וודאו שברכב יש מספיק כריות אוויר, שיש בו מערכת בקרת יציבות, אזורי קריסה בשלדת הרכב וכן הלאה.
  3. סוג המנוע הוא שיקול שכדאי לתת אליו את הדעת. חרף מגמת העלייה במחירי הדלק, שצמצמה את הפער בין מחירי הדלק וסולר, מנוע דיזל הוא עדיין חסכוני יותר מבחינה כלכלית, בעיקר עבור נהגים שהקילומטראז’ השנתי שלהם עובר את ה-30 אלף.
  4. נכון שהיום הרוב קונה רכבים בעלי תיבת הילוכים אוטומטית, אבל הרוב לא תמיד צודק.
  5. תיבת הילוכים ידנית מאפשרת להגיע לביצועים טובים יותר, והיא גם חוסכת קצת יותר בדלק.
  6. יחד עם זאת, אם לא שומרים עליה כראוי, ונוהגים בפרעות, עלולים להיווצר בה ליקויים שהתיקון שלהם עשוי ליצור חור רציני בכיס. שורה תחתונה, כל בעל רכב צריך לעשות את השיקולים המתאימים לו בבחירת רכב חדש מההיבט של סוג תיבת ההילוכים.
  7. נסיעת מבחן היא שלב חשוב בבחירת רכב חדש. הרכב עונה על הצרכים? עומד בדרישות הבטיחות? החלטתם איזה סוג מנוע מתאים לכם וגם בחרתם את תיבת ההילוכים האידיאלית עבורכם? מצויין. כל שנותר לכם לעשות כעת הוא לבצע נסיעת מבחן לרכב, במהלכה תוכלו לחוש את ההגה ואת המושבים, לבדוק עד כמה נוח לכם בעת הנהיגה, לוודא שמושב הנהג תומך בגב שלכם במידה הנכונה, ושברכב יש אביזרי נוחות מתקדמים, שיאפשרו לכם להרגיש כמו מלכים בעת הנסיעה לעבודה. אם נסיעת המבחן תעבור בהצלחה, ואם תצאו ממנה עם חיוך על הפנים תוכלו להיות בטוחים, כי מצאתם את הרכב המתאים לכם ביותר.

הכתבה פורסמה באדיבות מגזין רכב autoguide

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן