כאשר התמודדות עם סמים קלים הופכת לקשה

גמילה מסמים קלים

אנשים שחוו התמכרות לסמים שואלים לא פעם את השאלה "כמה זמן לוקח טיפול גמילה מסמים קלים?" רבים מאמינים בטעות שדי בניקוי רעלים כדי להפסיק להשתמש בסמים לנצח, אבל זה לא המקרה. שיקום מקיף מביא לתוצאות יעילות ולטווח ארוך. אבל מהלך הטיפול לא נמשך שבועיים. בממוצע, ניקוי הרעלים הקלאסי של הגוף לוקח 2-3 שבועות. ניתן להיעזר במגוון שיטות מקצועיות כדי להיפטר במהירות מהתמכרות לסמים. מרכז גמילה ניקה ישראל עם השנים הפכו למרכז הגמילה המוכר ביותר בארץ, אשר מביאים את השיטות המוצלחות ביותר לתהליך גמילה אפקטיבי, מניסיון רב שנים.

מה קובע את משך תהליך גמילה מסמים קלים?

מה קובע את משך תהליך הגמילה? גורמים רבים משפיעים על כמה זמן תימשך תקופת ההתאוששות של הגוף והנפש. נניח שאנחנו מדברים על נרקומן שמשתמש באופיאטים כבר 10 שנים. האם הוא יצליח להיפטר מההתמכרות בעוד חודש? האם טיפול זה יהיה יעיל? ומה קורה עם אדם אשר צריך גמילה מסמים קלים, כמו מריחואנה? במהלך תקופת הגמילה עובדים מומחים יחד עם המכור על מצבו הפסיכולוגי והפיזי. עם היסטוריה ארוכה של התמכרות, יהיה צורך בתהליך ארוך יותר של שיקום הגוף והנפש, בפיקוח מומחים. בשלב מוקדם של ההתמכרות, פסיכולוגים ומטפלים עובדים עם המכור, מוקדשת תשומת לב רבה להסתגלות חברתית. תהליך הסוציאליזציה מחדש מאפשר למכור לחזור בבטחה לחיים נורמליים וללמוד כיצד לתרגל מיומנויות למניעת הישנות.

הכל על שיקום במרכז גמילה מסמים

שיקום מכורים לסמים מתבצע בפיקוח מומחים ממרכז גמילה ניקה ישראל. סדר היום כולל ייעוץ אישי וקבוצתי עם פסיכולוג, תכנית צמיחה אישית, טיפול באומנות, אירועי ספורט. מהלך הטיפול מורכב בנפרד עבור כל אחד. הקהילה הטיפולית מעוררת במכור מיומנויות של אחריות, רגישות לביקורת, עוזרת לרכוש מערכת עקרונות וערכים, למצוא את ייעודם ולהיפטר מהרצון הפסיכולוגי להשתמש בסמים – הכמיהה לסמים נעלמת לאט לאט עם התמדה בטיפולים, ומעגל התמיכה שנוצר סביב המכור. אם אתם זקוקים לסיוע במהלך תהליך גמילה מסמים קלים או קשים, תוכלו ליצור קשר עם מרכז גמילה ניקה ישראל, ולקבל מענה מלא ומקצועי.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן