כיצד מומלץ לכתוב צוואה?

אתם מתמודדים ברמה היומיומית עם אתגרים בעלי השפעה לטווח הארוך על החיים שלכם, כאשר אחד מהאתגרים המשמעותיים ביותר הוא ההתמודדות עם כתיבת הצוואה והירושה שלכם. יחד עם זאת, מדובר באחת מהמשימות החשובות ביותר בחייו של כל אדם, ולכן רצוי לבצע אותה בליווי עורך דין מקצועי, כמו עורך דין אוהד שוהם.

כיצד מומלץ לכתוב צוואה?

מהי צוואה חוקית?

צוואה היא המסמך המשפטי אשר לפי החוק מאגדת בתוכה פעולה אישית, חד-צדדית, של עורך הצוואה. מסמך זה הוא מסמך משפטי לכל דבר ועניין אשר מאפשר ליורשים חוקיים בצוואה לקבל את כל הנכסים על פי רצונו של המוריש – תוך פירוט מדויק של כלל הנכסים הפיזיים והכלכליים להתייחס לכל היורשים. בתי המשפט בישראל מנסים לעשות התערבות מינימלית בכל הנוגע לדיני ירושות וצוואות, כך שמרבית הצוואות בישראל מאושרות בפיקוח בית המשפט וללא התערבותו המשמעותית.

 

כיצד ניתן להביא את הצוואה לכדי מימוש?

אם אתם מחזיקים במסמך צוואה לפיו אתם היורשים החוקיים, ואתם רוצים להביא אותו לכדי מימוש לאחר שהמנוח הלך לעולמו, אתם בעצם רוצים להשיג צו ירושה. בכדי להשיג  את צו הירושה נדרשים היורשים להציג את הצוואה ובית המשפט בודק את אמינות המסמך על מנת לוודא שכל היורשים החוקיים מקבלים את זכויותיהם במלואן ואין יותר יורשים שיכולים להיות רלוונטיים לצוואה זו.

 

מתי מומלץ לכתוב צוואה?

מרבית האנשים כיום ניגשים להתמודד עם סוגיית כתיבת הצוואה עוד בחייהם, ולעיתים בשלבים מוקדמים מאוד במהלך החיים. זאת כמובן בהתאם למצב המשפחתי והכלכלי. על מנת לכתוב צוואה אשר תעמוד בכל דרישות החוק ותהיה קבילה בבחינת בית המשפט חשוב לפנות לעזרתו של עו"ד צוואות וירושות המנוסה בתחום והוא יכול לספק לכם ראייה רחבה מאוד על דרישות החוק. ניתן, כמובן, לכתוב צוואה מפורטת יותר בה יוכלו גם היורשים וגם בית המשפט להגיע למסקנות מהירות יותר בנוגע לצוואה או להביא למימושה ללא עיכובים נוספים בבית המשפט. כך שזהו האינטרס שלכם כבעלי הנכסים לבחור את עורך הדין המקצועי ביותר, אשר יערוך לכם את הצוואה המדויקת ביותר לדרישות שלכם.

צוות משרד עורכי הדין אוהד שוהם מלווה בעשור האחרון לקוחות רבים בתהליך כתיבה ועריכה של צוואות. עורכי הדין במשרד מאפשרים לכל לקוח לקבל מסמך משפטי מאורגן ומקצועי, אשר יכול לסייע בעתיד ליורשים חוקיים להתמודד מול בית המשפט. לפרטים נוספים ויצירת קשר ניתן לפנות למספר 077-510-0268.

 

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן