סוגי הפרחים הנפוצים והמשמעות שלהם

בתרבויות השונות ברחבי העולם, לפרחים יש משמעויות שונות בהתאם למין, לסוג ואפילו לצבע שלהם. כדי שתוכלו לבחור את סידור הפרחים שמתאים לאירוע שלכם, על בסיס שילובי פרחים מתאימים, מומלץ להכיר את המינים הפופולריים שקיימים כיום בשוק. לשם כך, אתר ההשוואות "השווה" יצר לכם את המדריך המלא לסוגי הפרחים בישראל.

סוגי הפרחים הנפוצים והמשמעות שלהם

פרחים לשבת

רגע לפני שאתם רצים לחנות הפרחים הקרובה לביתכם, ובוחרים זרי פרחים במבצע לשולחן השבת שלכם, רצוי להכיר את המינים הפופולריים ביותר ולהבין מהי המשמעות שעומדת מאחורי כל מין, מבחינה תרבותית וסמלית. למשל, אם אתם רוצים להפיח בבית שלכם מידה של אהבה, נאמנות ומשפחתיות, זר סיגליות הוא הזר בשבילכם. לחילופין, שולחן שבת של זוג צעיר יכול להתהדר בזר ציפורניים וורוד, שמסמל אהבה נצחית.

 

פרחים לאוהבים

אם נמשיך להתעמק בפרחים ובקשר שלהם לאוהבים, ניזכר כמובן בוורדים, שהפכו לסמל הרשמי של האהבה על שלל צורותיה. יחד עם זאת, בכל הנוגע לרכישת זרי פרחים הרצליה מציעה לאוהבים מגוון עצום של אפשרויות נוספות. זר שושנים אדום הוא סממן ברור לאהבה ללא גבולות, אשר יכול להיות מתנה מושלמת ליום הנישואין או ליום האהבה. כמו כן, ישנו זר צבעונים קלאסי, שמשדר גם ממד של יוקרה ויוקרתיות. אהבה ותשוקה ניתן להביע בעזרת מינים רבים של פרחים, אותם אתם יכולים להכיר בעזרת אנשי המקצוע בתחום – שיסייעו לכם בבחירת השילוב המושלם לכל מטרה.

 

פרחים לאירועים משמחים

לצד כל זאת, אם אתם רוצים לרכוש סידורי פרחים לאירועים משמחים, כמו למשל חתונות, המסמלות התחלה חדשה, הפרח המתאים עבורכם הוא הנרקיס. שלא כמו באגדת העם, הנרקיס מתקשר דווקא להתחלות חדשות ולכן כלות רבות בוחרות לשלבו בזר הכלה שלהן.

כך או כך, אתם יכולים למצוא בכל מין של פרח סמל לערך כלשהו מחיי היום-יום שלנו. לפיכך, שירותי השזירה בחנויות פרחים קרית אונו, הם המקום בו אתם יכולים למצוא את כל התשובות לשאלות שלכם – וליצור את הזר המושלם בכל פעם מחדש. 

אתר השוואות הפרחים "השווה", מאפשר לכל לקוח למצוא את חנויות הפרחים המקצועיות והאמינות ביותר באזור המגורים שלו. אנו יוצרים השוואה מקצועית על בסיס שירותים ומוצרים, כמו גם מיקום ושעות פעילות, כדי לאפשר לכם להחליט כל פעם מחדש על ספק פרחים שיענה על דרישותיכם, ויאפשר לכם לבצע הזמנת מוצרים בלחיצת כפתור.

 

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן