קידום בגוגל זה עובד!

עובדה ידועה היא לכל היא שאחד ממנועי החיפוש הנפוצים ביותר בארץ ובעולם הוא גוגל. לעיתים קרובות אם עסק מסוים אינו נמצא בעמוד הראשון של מנוע החיפוש גוגל הוא כמעט ואינו מרגיש את היתרונות הרבים הטמונים בקיומו של אתר אינטרנט בכלל ובפעולות קידום אתרים בפרט.

רובנו הגדול אינו מבין כלל את משמעות המושג של קידום בגוגל וכן רבות מהשלכותיו. ככלל, ישנם שתי אפשרויות שונות לביצוע קידום בגוגל, אחת ממומנת והשנייה אורגנית.
באמצעות פנייה לגוגל ניתן לרכוש קישור ממומן שמופיע באפשרויות הראשונות בתוצאות החיפוש. קידום בגוגל מהסוג הזה טומן בחובו כמה חסרונות מרכזיים. ראשית, התשלום עבור קידום בגוגל מהסוג הזה גבוה ביותר ונאמד בעשרות אלפי שקלים. שנית, קידום בגוגל באופן ממומן יכול לעיתים להחטיא את המטרה דווקא בשל היותו ממומן. קהל היעד הפוטנציאלי למד את העיקרון על פיו האתרים הראשונים המופיעים בכל שעה של חיפוש בגוגל הם אלו ולהם קידום ממומן, בניגוד לקידום בגוגל מהסוג האורגני המעיד כי מדובר באתר ולו כניסות וצפיות רבות. קידום ממומן אינו מעיד על אותם הפרמטרים ועל כן תמיד ישנה העדפה מצד קהל היעד להיכנס לאתרים שאינם מופיעים באותו קידום בגוגל מהסוג הממומן.

קידום בגוגל באופן אורגני פירושו להופיע בין האתרים הראשונים בתחומם, או במילים אחרות הפופולאריים והמקיפים ביותר. כיום קיימות בארץ ובעולם חברות רבות הנותנות שירותי קידום אתרים וביניהן כמובן גם קידום בגוגל. אחת החברות המובילות בארץ למטרה הזו היא חברת "נטסטייל" אתרים. ניסיון רב ומגוון בתחומים רבים הם אלו אשר הביאו את החברה לצבור מיומנות מרשימה בתחום הקידום. פנו בהקדם לקבלת ייעוץ מקצועי בתחום ללא תשלום וללא התחייבות וגלו עולם חדש שמשתלם שעוד לא הכרתם.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן