רעיונות לבחירת מתנות

אילו מתנות כבר אפשר לתת?

כל כך הרבה פעמים בחיים שלנו עמדנו בפני אותה הדילמה: איזו מתנה להביא? היינו מצפים שעם השנים זה יהפוך להיות קל יותר, אך לא כך הדבר. נדמה שקניית מתנות תמיד תלווה בהתלבטויות רבות ולעתים אף תגרום לנו להיות אובדי עצות. מעטים הם המקרים שבהם ברור לנו מראש מה אנחנו עומדים לקנות לאדם מסוים. כאשר זה קורה, זה מבורך מכמה סיבות: קודם כל, זה חוסך לנו את מסע החיפוש, ובנוסף, אם ברור לנו מה אותו אדם צריך או רוצה, רוב הסיכויים הם שמדובר במתנה מוצלחת שתשמח אותו ותתרום לו. אבל לא התכנסנו כאן על מנת לדבר על המקרים הללו, אלא דווקא על המקרים האחרים, בהם אין לנו מושג מה לקנות.

ובכן, הבה ננסה לעשות סדר בהכנסת האופציות לקטגוריות שעשויות לעזור לכם להגיע להחלטה. חישבו לאיזה נושא אתם הכי מתחברים, מה יהיה לכם הכי כיף לחפש וכמובן, מה מתאים למי שאמור לקבל את המתנה.

  • מתנות מוזיקליות – גם בעידן ההורדות והנגנים למיניהם, דיסק של אמן אהוב עדיין יתקבל בברכה אצל חובב מוזיקה. יש ערך מיוחד להחזקה של משהו פיזי, עם ספר התמונות והמילים – משהו שקשה למצוא בעולם הווירטואלי. חוץ מדיסק, אפשר לתת גם כלי נגינה, חוברת תווים או כרטיסים להופעה.
  • מתנות קולינריות – חישבו מעבר לבונבוניירה המסורתית. כיום ישנה קפיצה גדולה בתחום בארץ, כאשר ניתן למצוא מאכלים העשויים במעשה ידי אמן. קאפקייקס צבעוניים, זרים מתוקים, עוגות בהזמנה ומבחר רעיונות יצירתיים. מעבר לכך, לחובבי בישול ואפייה ניתן לרכוש כלי מטבח, ספר מתכונים, שובר לקורס בישול כלשהו וכיוצא באלה.
  • מתנות לבית – קטגוריה זו מקיפה מגוון רחב של מוצרים. לא מדובר רק על אגרטל וסט כלים מפורצלן. כלי הגשה הם החלק המפורסם ביותר אולי של התחום, אך גם מראה, וילון, מפה, אהיל, מעמד דקורטיבי לנר, מתלה מעילים, גאדג‘טים שונים, תמונות, כל אלה יכולים לשמש לכם רעיונות.
  • מתנות ייעודיות – כאן יש להקדיש קצת יותר מחשבה, אך יתכן שכך תגיעו להחלטה מוצלחת. מה קורה בחייו של מקבל המתנה כרגע? האם הוא עובר דירה? קנו לו שלט כניסה לתלייה. האם הוא נוסע לחו“ל? קנו לו מדריך טיולים או משהו אישי קטן שילווה אותו לאורך הטיול.

אנו מקווים שעזרנו לכם ולו במעט במסע החיפוש, ואל תשכחו שלתת – זה גם לקבל.

הוספת מאמר לאתר?

    פרסום בגוגל פרסום בגוגל
    דילוג לתוכן